POLITICA IN DOMENIUL CALITATII SPITAL DE RECUPERARE BOTOSANI |
Comisia de Coordonare a implementarii Managementului Calitatii Serviciilor si Sigurantei Pacientilor. |
Politica de calitate adoptata la nivelul spitalului. |
Declaratia managerului privind sistemul de management al calitatii. |
MISIUNE De a oferi servicii medicale de excelenta populatiei. Spitalul isi justifiuca existenta doar prin masura in care isi indeplineste misiunea: - eficacitate –ofera servicii de sanatate specifice, care sa rezolve problemele de sanatate ale populatiei din judet; - calitate - asigurarea serviciilor medicale excelente pentru imbunatatirea continuă a satisfacerii necesităţilor şi a aşteptărilor pacientului; - eficienta – ofera servicii de calitate superioara in cel mai economicos mod posibil. |
VIZIUNE Viziunea Conducerii Spitalului de Recuperare ,,Sf. Gheorghe,, este de a construi imaginea unui spital de prestigiu, care sa devina cel mai bun furnizor de servicii medicale de recuperare din nord – estul tarii, etalon al profesionalismului si calitatii. |
OBIECTIVE GENERALE Conducerea spitalului isi asuma ca obiective generale: obtinerea satisfactiei pacientilor perfectionarea continua a personalului imbunatatirea continua a serviciilor oferite. |
Personalul medico-sanitar din unitatea noastra se obliga : - sa respecte demnitatea vietii umane. - sa manifeste compasiune si sa îngrijeasca fara discriminare. - sa sustina perfectiunea si profesionalismul prin educatie, cercetare si evaluare. - sa promoveze calitatea, echitatea si responsabilitatea. |
Top Managementul organizaţiei isi asumă răspunderea comunicării acestei politici intregului personal şi analizarii ei la intervale de timp planificate pentru a fi în mod continu adecvată faţă de misiune si viziune. |